Kuo skiriasi mėgstamiausias prekybos centras Vilniuje nuo kitų sostinės prekybos centrų? Surasti skirtumų galėtume kiekvienas. Įdomu, kokiais kriterijais žmonės išsirenka, koks prekybos centras bus jų mėgstamas. Paprastai galioja tam tikri masiniai dėsniai ir vienos vietos sutraukia daugiau vienokios auditorijos, kitos, kitokios.
Asortimentai
Vieniems žmonėms reikia vienų prekių, kitiems kitų. Tačiau paprastai kiekvienas prekybos centras Vilniuje siekia užtikrinti, kad klientai vienoje vietoje galėtų gauti kuo įvairesnių prekių. Todėl čia kuriasi ir vaistinės, ir knygynai, ir elektronikos, ir kitokių prekių parduotuvės. Visgi, nebūtinai klientai nori viską pirkti vienoje vietoje. Gal kažkam nepatinka ta elektronikos prekių parduotuvė, kuri čia yra, ir daugiau laiko bei dėmesio norisi skirti kitokiai parduotuvei. Taigi, net jeigu asortimente yra visko, klientai turi laisvę migruoti į kitas parduotuves. Taip dažnai gali nutikti ir su drabužiais, kai pirkėjas žino, kad jo trokštamas rūbas yra tam tikroje firminėje parduotuvėje – tenka važiuoti į tą prekybos centrą, kuriame ta parduotuvė yra. Prekybos centrai yra suinteresuoti, kad pas juos būtų populiarios parduotuvės, o ir parduotuvių tinklai linkę plėstis į prekybos centrus, kur yra gausus lankytojų srautas. Taigi, tarpusavyje viskas sąveikauja tinkamai.
Patogumas
Skaityti straipsnį “Mėgstamiausias prekybos centras – kriterijai” »