Faktai apie apsipirkimą internetu

Pirmadienis, prasideda darbo savaitė, reikia prisiversti dirbti, iš pradžių puolate prie užduočių, tada pamatote, kad jų tiek daug, jog net rankos nusvyra ir nejučia norisi dar nors šiek tiek pailsėti. Tuomet kažkaip atsiduriate 220.lv interneto parduotuvėje, imate naršyti, labai ilgai apsvarstote, ar pirksite kažkokį daiktą, paskui jį nusiperkate, pasidarote dar vieną puodelį kavos ir… Pagaliau puolate prie darbų, nes jau jaučiatės morališkai pasiruošę. Jeigu jums tai yra pažįstama situacija, žinokite, ji ne viena. Interneto pirkėjų įpročiai dažnai panašūs, o kažkas nuolat užsiima jų analize, nes turi spėti atitinkamai atnaujinti bei pritaikyti verslą.

Pelnas iš pardavimo internetu kyla bilijonais

Latviška parduotuvėVienas iš pasaulį drebinančių faktų, kad bendroje sumoje pasaulinės prekybos internetu pelnas kasmet auga ne po truputį, o tiesiog bilijonais. Žmonės atrodo visiškai pavargę vaikščioti po tikras parduotuves ir kone viską, ką įmanoma, stengiasi įsigyti internetu. Įsigijus naują prekę interneto parduotuvėje jaučiamas džiaugsmas, paskui vėl ieškoma kažko naujo. Kai pasiimama siunta, būna taip pat labai malonu, tikra euforija. Ne visada po to tas daiktas net yra naudojamas, bet tai vis tiek labai pradžiugina.

25 – 34 m. amžiaus pirkėjai naudoja telefonus

Kaip rodo statistika, dabartinė „Y“ karta tikrai mėgsta naudotis ne kompiuteriu, o telefonu, planšete. Tokiais prietaisais, kurie yra mobilūs. Ir būtent su jais nusipirkti ką nors. Galbūt jie juos naudoja net ne darbe, o kažkokioje privačioje atsipalaidavimo erdvėje: valgant, sėdint tualete, važiuojant viešuoju transportu, laukiant eilėje. Taigi, tai rodo, kad visos interneto parduotuvės, norinčios turėti pakankamas apyvartas, privalo atsinaujinti atitinkamai ir suteikti lankytojams galimybę patogiai naudotis parduotuve su išmaniaisiais ir įvairiais mobiliais įrenginiais.

Y karta įsitikina, kad nėra internete, prieš eidami į parduotuvę

Kitas mūsų kartos bruožas, kurį pastebi analitikai, tai, kad žmonės prieš eidami apsipirkti mėgsta kainas patikrinti internete. Kad ir ką norėtų pirkti, pirmiau žmonės pasidairo informacijos interneto parduotuvėse, net jeigu daiktą ir galiausiai perka „realybėje“. Jeigu įmanoma, jeigu patogiau, užsisako internetu. Tačiau kartais patogiau pirkti realybėje, pavyzdžiui, apsižiūrint baldus, kurie iškart inspiruoja idėjas dėl namų interjero. Visgi ir tokiam veiksmui reikia pamąstyti. Tad vis tiek prieš tai internete paskaitoma apie prekes, įvertinamos kainos, tik tada važiuojama į parduotuvę. Tad interneto parduotuvės, net jeigu būna tiesiogiai perkama ne iš jų, vis tiek suvaidina prekyboje svarbų vaidmenį.

Užsinori pirkti benaršydami

Kita tendencija panaši kaip ir lankantis po realias parduotuves. Pirkėjai ateina kažko pirkti, tačiau dažnai pagalvoja ir apie ką nors daugiau ir užsisako ką nors papildomai. Impulsą tą padaryti dažnai paskatina pristatymo kaina, kadangi suvokiama, kad kuo daugiau užsisakysi, tuo tarsi sąlyginai reikės mokėti „mažiau“ už pristatymą kiekvienai prekei.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *